Virtuaalkontoril on mitmeid eeliseid, mis aitavad ettevõtetel teha valik just selle teenuse kasuks. Vaata järgi, kas ja kuidas see Sinu ettevõtet aitaks!

Virtuaalkontori eelised

07.02.2023

Tagasi uudiste juurde

Tänapäeva maailmas on paljuski muutunud erinevate valdkondade äri olemus. Kui veel paarkümmend aastat tagasi oli iga ettevõtte keskmes kontor ehk füüsiline asukoht, siis praeguseks oleme jõudnud niikaugele, et selleks puudub tihti otsene vajadus.

Covid-19 epideemia näitas väga hästi, kui lihtne oli inimestel kontori asemel teha tööd läbi virtuaalsete kanalite, minemata igal hommikul kontorisse tööle. Alguses oli probleeme turvaliste ja sobivate sidekanalite ning programmide töölesaamisega, harjumuste muutmisega ja töölaua igatsemisega kuid sellest saadi üle. Paljud ettevõtted lõpetasid ja veelgi rohkem vähendas oma füüsiliste büroode mahtu. See oli tunda just väiksemate ja keskmiste ettevõtete puhul, kelle põhitegevus polnud tootmine.

Kui füüsilist kontorit pole vaja maksta, siis ka ettevõtte püsikulud on väiksemad. See võib mõnes valdkonnas anda tuntava eelise. Sama kehtib ka alustavate ettevõtete puhul. Alguses pole palju raha, mida kontorile kulutada. Eriti teeb meele mõrudaks see, et alguses pole seda kontorit ju ka väga vaja. Piisab kodulehest, kus kõik vajaminev kliendile ilusti kirjas. 

Samas on tihti paljudel klientidel eelarvamus, et ettevõte osutab palju paremat teenust, kui see on registreeritud suurde linna ja uhkesse kontorisse. Maapiirkonda, kortermajja või oma koju registreeritud aadressiga ettevõtet peetakse automaatselt nõrgemaks.

Sama kehtib ka peamiselt Eestist väljaspool resideeruvate omanike ja töötajatega ettevõtetele. Aadressi ja kirjade vastuvõtmise vajadus on peamine vajadus kontorile.

Koju registreeritud ettevõtete puhul tekib veel oht, et äri- ja eraelu saavad liiga tihedalt segatud. Ehk tööpäev ja tööasjad võivad tihti tulla koju kaasa. Mis pole enamasti soovitatav.

Selleks ja paljudeks teisteks juhtudeks oleme loonud virtuaalkontori teenuse, millega saame ettevõtteid aidata juriidilise- ja postiaadressi registreerimisel, kirjade vastuvõtmisel kui ka muudel, ettevõttele vajalike äri- ja tugiteenustega.

 

Virtuaalkontori teenuste kohta vaata lisa virtuaalkontori teenuste lehelt

 

Kõikide teenuste kohta lisainfo saamiseks või hinnaküsimise/tellimuse esitamiseks saada päring veebivormile, e-kiri aadressile sales@eservices.ee või helista telefonile (+372) 661 6000.

 

Teie, eServices Group